Tuesday, January 19, 2010

Mekah...Umrah dan Ziarah



Alhamdulillah..sekali lagi berpeluang utk ke mekah membuat umrah..syukur pada Allah yang memberi ruang untuk saya dan keluarga malaksanakan umrah dan tawaf sehingga selesai.Alhamdulillah saya berpeluang untuk mencium hajar aswad..yg selama ini hanya saya lihat di TV maupun majalah..syukran.Kali ini saya berpeluang membuat ziarah mekah bersama dengan uncle dari Universiti Ummu Qubra..terima kasih di atas info yang diberikan..byk maklumat yg selama ni saya tak tahu kini saya memahami betapa sukarnya perjuangan rasulullah dlm menegakkan islam.Insyaallah saya ingin dtg lagi utk mendapatkan info2 yg lain pula.Buat uncle khairul dan asmawi terimakasih semoga dilain kali boleh bercerita lagi...oklah jumpa di lain kali..insyaallah,ma'assalamah

No comments:

Post a Comment