Tuesday, May 17, 2011

Jumpa lagi....



Alhamdulillah,kembali kita bercerita....byk peristiwa yang berlaku sepjg saya tak memperbaharui blog saya ni.Kami sempat kembali balik ke malaysia...setelah mengetahui kematian salah seorang dari keluarga besar ayah.Al fatihah buat mak nyah.
Kembali kesini pula kami sekeluarga diserang virus diarea dan muntah2...namun bagaimana pun semakin beransur baik...cuaca di sini pula mencecah ke 40 lebih...sekolah pula baru nak mula assessment yg kedua serentak dgn itu juga aktiviti sukan yg akan diadakan pada minggu depan...huu..terasa bahang panasnya.
Insyaallah jika ada rezeki...kami sekeluarga beserta ahli2 rombongan malaysia dari jubail akan mengadakan lawatan 3 hari 2 malam ke Riyadh.Satu pengalaman yg menarik bagi diri saya...maklum lah tak penah naik bas utk jarak yg jauh ni.
Byk tempat2 yg menarik akan kami lawati..insyaallah jika tangan ni tak letih menaip cerita mungkin ada cerita baru nanti...insyaallah.Maaf la gambar di atas tak da kena mengena dgn cerita..tapi masih terasa kerinduan suasana di malaysia...hehehhe.Ok la berjumpa di cerita yg lain nanti...ilal ikok

No comments:

Post a Comment