Wednesday, September 16, 2009

SeLaMat HaRi RaYa dari Kami..........


Lama tak update cerita dari sini , mohon maaf KY agak kurang sihat mungkin kerana pertukaran musim maklumlah nak ke musim sejuk. Di kesempatan ini KY dan family nak mengucapkan 'SELAMAT HARI RAYA" buat family besar Ayah dan family sebelah Mak tak larat nak tulis nama sebab ramai sangat.
Insyaallah , kami sekeluarga akan berhari raya di Turki tengoklah jika ada kesempatan bolehlah berskype....he..he...he.. dgn family di Malaysia.Begitu juga buat rakan2 KY minta maaf jika ada yang terlebih gurau...minta maaf jangan marah.....ye..
Sempena hari yang mulia ini kami sekeluarga ingin memohon maaf jika ada salah silap . Harap2 KY tak nangis di pagi raya nanti terutama bila dengar takbir raya kenalah tahan sebab hidup merantau ni mesti jauh daripada saudara mara.
Oklah sampai di sini saja" Dari jauh kami pohonkan ampun maaf, jangan sedih pagi raya tak dapat kita bersama meraikan aidilfitri yang mulia ...... Jangan lupa duit raya untuk Ky and adik2 hingga kami pulang ke malaysia. ....." ( Tune lagu Sudirman "Dari Jauh Ku Pohon")

No comments:

Post a Comment